12. september 2020
Lørdag d. 19. september klokken 12.00 er sidste frist for at melde sig til en bestyrelsespost. I 2020 er følgende to poster på valg: Formandsposten – Caspar Tribler (modtager genvalg) Bestyrelsesmedlem – Michael Bondo Friis-Hasché (modtager ikke genvalg) Såfremt at du er medlem i foreningen og kunne være interesseret i en af de to poster, […]
27. august 2020
På grund af situationen med Corona-virus bliver Havepræmie-aftenen i år med tilmelding, så vi kan sikre de rette afstandsforhold/pladskrav. Uddelingen foregår: Mandag d. 31. august klokken 20.00 Vi vil blive glade, hvis du vil komme og være med til at fejre de to vindere af årets haver, så skriv husnummer og antal personer og læg […]
12. august 2020
Så er der nye skilte på vej i foreningen. De første er allerede kommet op nede ved Englandsvej og har det primære formål at være tydeligere omkring indkørsel forbudt, da vi desværre stadig oplever at biler kører ind i foreningen imod ensretningen. Der er også kommet skilte op omkring hunde, som vedtaget på tidligere generalforsamling. […]
3. juni 2020
Vi har i dag modtaget dette billede fra Københavns Kommune affaldsafdeling, som har modtaget det fra renovationsselskabet i forbindelse med at haveaffald skulle hentes. Vi kan forstå at bilen har kørt igennem og at der er steder hvor hækkene ikke er klippet nok ind. Vi undrer os samtidig over at man ikke, når man nu […]
28. maj 2020
Imens vi venter på ledelsen i Københavns Kommune, har vi fået lovning på en dobbeltafhentning i Juni måned. Det vil sige: A-gangen og B-gangen fra B1 til B30: afhentes onsdag 3. juni på fællespladsen B-gangen fra B31 til B56 og C-gangen: afhentes fredag 5. juni på fællespladsen OBS VIGTIGT: Beholder skal have tydeligt havenummer malet/skrevet […]
2. april 2020
Alle bastianere skulle tirsdag d. 31. marts have modtaget regnskab for 2019 og budget for 2020 i postkasserne. Desuden medfølger en seddel, der orienterer om en udskydelse af årets generalforsamling med følgende tekst til orientering: Kære beboere i Bastiansminde Grundet den specielle situation med Covid19-nedlukningen af Danmark har bestyrelsen valgt at udskyde årets generalforsamling til: […]
23. marts 2020
Kære Beboere Plastcontainerne i skuret er som det ses på billedte mere end fyldte. Så vidt vi kan se i kalenderen skulle de have været tømt i fredags, men det er ikke sket. Måske pga. Corona-udfordringer. Imens vi venter, må vi bede jer tage hensyn, for det er et grimt syn der møder en i […]
4. marts 2020
Bestyrelsen kontaktede forud for årets første haveaffalds-hentning kommunen for at høre om det i år er mikro-biler, der sendes ud efter haveaffald.
4. februar 2020
Er du en af dem, der endnu ikke har fået tilmeldt havelejen til det nye PBS system, så vil vi meget gerne have, at du gør det straks. Det er altså ikke nok at betale indbetalingskortet, I skal også tilmelde PBS, således at betalingerne igen kører automatisk hver måned. Hvis I ikke selv kan finde […]
5. januar 2020
Er du endnu ikke kommet af med dit juletræ, så har du igen i år muligheden for at aflevere dit juletræ på festpladsen. Det skal ske inden d. 21. januar 2020, hvor de vil blive afhentet af kommunen. Vejledning: Hvis dit juletræ er over 1,20 m, skal du skære det op Husk at tage fødder […]
23. december 2019
Der har op til og over weekenden været udfald på vores gadebelysning i foreningen. Hermed en kort orientering fra bestyrelsen: I oktober konstaterede vi ved gennemgang 2 lamper, som var gået ud. De lamper skal have skiftet hele armaturet (hovedet) og denne proces er igang. Den har taget noget tid, da det skulle undersøges hvorvidt […]
18. december 2019
Den 19/9 afholdtes en vejledende afstemning om forslag og ideer, til hvad foreningens fællesarealer fremover kan bruges til. Læs resultatet af afstemningen hér.
18. november 2019
En laaaaang periode med brolæggerarbejde i foreningen i forbindelse med nedløægning af fibernet er heldigvis ved at være slut. Desværre havde TDC’s underentreprenør ikke forstand på brolægningsarbejde, som blev udført meget utilfredsstilende og langsomt. Faktisk har det være så galt, at TDC har sendt et brev ud til os beboere i foreningen, hvor de beklager […]
6. august 2019
På seneste generalforsamling blev et 1-årigt forsøgsprojekt stemt igennem om en SMS-service, der f.eks. kan oplyse beboerne om pludselige hændelser, såsom midlertidig lukning af vand. Nu er servicen klar til brug og med de seneste udfordringer i forhold til nedlægning af fibernet i vejene, så tænker vi at det er en god måde at holde […]
12. juni 2019
Bestyrelsen blev i dag kontaktet af TDC, der kunne fortælle at Fibernet-arbejdet på havegangene nu påbgyndes. Det sker fra på mandag d. 17/6 og vil starte simultant på Cedergangen og Bregnegangen startende fra Røde Mellemvej. Der åbnes,, graves og lægges fiberkabler ned. Hvorefter der lukkes og reetableres belægning. Det sker for 50 meter ad gangen. […]
2. maj 2019
Bestyrelsen har kigget i kalenderen og fundet en ledig søndag, hvor vi håber at nogle vil stå for at genindføre et årligt loppemarked i Bastiansminde.
24. april 2019
Over påsken skulle der gerne være landet et fysisk eksemplar af referatet fra årets generalforsamling i postkasserne hos foreningens medlemmer.
3. april 2019
Der holder vi nemlig, traditionen tro, pinsemorgen for hele foreningen i foreningshuset fra kl. 10.00. Vi har allerede hyret vores faste husorkester ind, som vil sørge for fællessang og hygge.
2. april 2019
Nu er alle vejbump blevet rettet og er nu klar til at blive malet op.